Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012

Η Κρίση και οι Ιδέες μας. Ο Συνεχιστής του Εθνικισμού...

Αναζητώντας κανείς την δίοδο εξόδου από την κατάντια μας, μπορεί να βρει αρκετές εξόδους, μα δε γνωρίζω που μπορεί να καταλήξει στο τέλος, μιας και οι πολλαπλές επιλογές δε θα είναι όλες ορθές. Απ’την άλλη πάλι, δεν υπάρχει και η περίπτωση να κάτσει κάποιος με τόση φτώχια και ανεργία και με τόση εθνική ταπείνωση που δεχθήκαμε, με σταυρωμένα χέρια. Μέσα από την κρίση που βιώνουμε, εγώ είμαι πολύ χαρούμενος και πολύ αισιόδοξος συνάμα.

Και αυτό γιατί , βλέπω το οικοδόμημα τους να συνθλίβεται και να πέφτει κατακόρυφα. Βλέπω και το τελευταίο τους οχυρό να ρημάζεται και να μπάζει νερά….

Χαίρομαι γιατί βλέπω την σαπίλα τόσων ετών, να καταβροχθίζει το ίδιο τους το Σύστημα, αυτήν την ‘φούσκα τους’ που δημιούργησαν μόνοι τους. Αισιοδοξώ γιατί μόνον αυτό μπορώ να κάνω ως νέος και ως εθνικιστής. Δεν έχω ούτε ‘γνωστούς’ να με βολέψουν, όπως μυριάδες άλλοι…

Πολεμάω τόσα χρόνια το Σύστημα τους μέσα από τις Ιδέες μου, μέσα από τον Ελληνικό Εθνικισμό.

Και το μόνο που έχω καταλάβει τόσα χρόνια, είναι ότι δυσαρεστούσα τα αυτιά τους τόσον καιρό με αυτά που έλεγα, γιατί τους ‘ξύπναγα’ και δεν τους άρεσε η Πραγματικότητα και όσα έρχονταν. ΑΥΤΟΙ δεν ήθελαν να ‘ξυπνήσουν’, μα εγώ εκεί, επέμενα και φώναζα και με λέγανε ‘φασίστα’. Ας όψεται !….

Κατάλαβα ότι μέσα από τις Αρχές της Φυλής μου και από τις Ιδέες μου, μόνο δυνατότερος έχω βγει και περισσότερο αποφασισμένος από ποτέ. Ναι, εγώ δεν πούλησα την Πατρίδα ούτε τις Αξίες του Εθνικισμού και ας μεγάλωσα και ας μην αρέσω σε πολλούς. Μα έχω μάθει τόσα χρόνια, πως, ότι δε με σκοτώνει με κάνει ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ !

Και δυνατότερος είμαι τώρα που έχουμε την κρίση, γιατί εγώ τόσα χρόνια δεν είχα τίποτα . Ούτε τζιπάκια, ούτε αυτοκίνητα με 1600 κυβικά, ούτε εξοχικά , ούτε… ούτε…. Είχα μονάχα αυτά που όριζε η τσέπη μου και η λογική. Γιατί σαν εθνικιστής, μου απαγορεύετε να έχω υλικές απαιτήσεις και ‘δόξες φίλων’. Μου απαγορεύει η ίδια μου η συνείδηση, να βολευτώ σε μια καρέκλα και σε μια θεσούλα, γιατί εγώ είμαι πολεμιστής. Διεκδικώ τα πάντα και από τους πάντες !

Αυτός είμαι εγώ, ο συνεχιστής της Φυλής μου και της Ιστορίας μου. Ο Συνεχιστής του Έθνους και της Τιμής της Πατρίδας μου. Ή μήπως , αυτός είσαι….και ΕΣΥ και δεν το ξέρεις ακόμα ;

Όραμα μας η Μεγάλη και Ισχυρή Ελλάδα . Σημαία μας η Πίστη στην Πατρίδα και στις Αξίες μας. Συνεχιστής των Ιδανικών μας και της Φυλής μας. Πολέμαρχος της Ιστορίας μας και των Ιδεών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...