Κυριακή 29 Απριλίου 2012

Μαθήματα πατριωτισμού και εθνικισμού για τους αναρχοκομμουνιστές απο τα ίδια τα ινδάλματά τους...

-ΟΡΚΟΣ ΕΛΑΣ.. Ο ΟΡΚΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΑΡΤΗ
Εγώ, παιδί του Ελληνικού Λαού ορκίζομαι να αγωνιστώ πιστά στις τάξεις του ΕΛΑΣ για το διώξιμο του εχθρού απο τον τόπο μας για τις ελευθερίες του Λαού μας κι ακόμα να είμαι πιστός και άγρυπνος φρουρός προστασίας στην περιουσία και το βιος του αγρότη. Δέχομαι προκαταβολικά και την ποινή του θανάτου αν ατιμάσω την ιδιότητά μου ως πολεμιστής του ΕΘΝΟΥΣ και του ΛΑΟΥ και υπόσχομαι να δοξάσω και να τιμήσω το όπλο που κρατώ και να μην το παραδώσω εαν δεν ξεσκλαβωθεί η ΠΑΤΡΙΔΑ μου και δεν γίνει ο ΛΑΟΣ νοικοκύρης στον τόπο του.


-ΚΟΡΗ ΜΑΡΞ.. ΕΠΙΣΤΟΛΗ της ΕΛΕΟΝΟΡΑΣ ΜΑΡΞ και του ΓΟΥΙΛ ΘΟΡΝ.
Για την Αμερικανικη Ομοσπονδια Εργασιας.
Προς Σαμιουελ Γκομπερς.

''Το πιο αμεσο ζητημα τωρα ειναι να παρεμποδιστει η αθεμιτη εισαγωγη εργασιας απο μια χωρα σε μια αλλη,δηλαδη,η εισαγωγη εργατων που δεν γνωριζουν τις συνθηκες της ταξικης παλης στη συγκεκριμενη χωρα και που οι ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ τους ΦΕΡΝΟΥΝ για να μειωσουν τους μισθους,να αυξησουν τις ωρες εργασιας,η και τα δυο''

''Ετσι καθε φορα που θα ξεσπα μια συγκρουση αναμεσα στους καπιταλιστες και τους εργατες σε μια χωρα, αυτοι οι εκπροσωποι θα ερχονται αμεσως σε επικοινωνια μεταξυ τους και θα κοιτανε πως θα ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΟΥΝ την ΕΙΣΑΓΩΓΗ εργατων στην χωρα στην οποια εξελισσεται η συγκρουση,ετσι ωστε αυτοι οι εργατες να μην αντικαταστησουν τους εργατες που απεργουν,η που αντιμετωπιζουν ενα λοκ αουτ''
25/1/1891.

-ΕΝΓΚΕΛΣ... ''Αυτοι οι Ιρλανδοι εργατες,που κανουν την διαδρομη για τεσσερις πενες στριμωγμενοι οπως τα ζωα στην γεφυρα ενος ατμοπλοιου,χωνονται παντου. Οι χειροτερες κατοικιες ειναι αρκετα καλες για αυτους, λιγο τους απασχολει το ρουχο τους,αρκει να υπαρχει εστω και μια κλωστη που να το συγκρατει, αγνοουν τη χρηση των παπουτσιων,η τροφη τους αποτελειται αποκλειστικα απο πατατες κι οτι παραπανω κερδιζουν,το πινουν. Γιατι τετοια οντα να εχουν αναγκη απο ενα καλυτερο μεροκαματο; .......Με ενα τετοιο ανταγωνιστη εχει να παλεψει ο Αγγλος εργατης,με εναν ανταγωνιστη του χαμηλοτερου επιπεδου που μπορει να υπαρχει σε μια πολιτισμενη χωρα και που,γι αυτον ακριβως τον λογο,αρκειται σε ενα μεροκαματο χαμηλοτερο απ οποιουδηποτε αλλου εργατη. Γι αυτο το λογο,ο μισθος του Αγγλου εργατη,σ ολους τους κλαδους που μπορει να τον συναγωνιστει ο Ιρλανδος,δεν κανει τιποτα αλλο απο το να πεφτει συνεχως. ...Κι αν ακομη οι Ιρλανδοι που κατακτησαν διαφορους κλαδους,υποχρεωθηκαν να εκπολιτιστουν,τους εμειναν ακομη αρκετα χαρακτηριστικα απο τον παλαιοτερο τροπο ζωης τους,για να ασκουν στους Αγγλους συναδελφους τους μια εκφυλιστικη
επιρροη''

Η θεση του Φρειδερικου Ενγκελς για την εισαγωγη ξενων εργατων,απο το βιβλιο του ''Η κατασταση της εργατικης ταξης στην Αγγλια''

-Ο ΜΠΑΚΟΥΝΙΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ.

«… Η ευημερία του κράτους είναι η αθλιότητα του πραγματικού έθνους, του λαού. Το μεγαλείο και η ισχύς του κράτους είναι η σκλαβιά του λαού…Το κράτος δεν είναι η πατρίδα. Είναι η αφαίρεση, ο μεταφυσικός, μυστικιστικός, πολιτικός, νομικός μύθος της πατρίδας. Οι λαϊκές μάζες όλων των χωρών αγαπούν βαθιά την πατρίδα τους. Αλλ’ αυτό είναι μια φυσική πραγματική αγάπη. Ο πατριωτισμός του λαού δεν είναι ιδέα, αλλά γεγονός… Η πατρίδα, η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα γεγονός φυσικό και κοινωνικό, ψυχολογικό και ιστορικό ταυτόχρονα. Δεν είναι μια θεωρητική αρχή.

Δεν μπορούμε να ονομάσουμε ανθρώπινη αρχή, παρά μόνο ότι είναι καθολικό, κοινό σ’ όλους τους ανθρώπους. Η εθνικότητα τους χωρίζει. Δεν είναι λοιπόν αρχή. Αλλά αυτό που είναι η αρχή, είναι ο σεβασμός που ο καθένας πρέπει να έχει για τα φυσικά, πραγματικά ή κοινωνικά γεγονότα. Η εθνικότητα, όπως και η ατομικότητα, είναι ένα από τα γεγονότα αυτά. Οφείλουμε λοιπόν να τη σεβόμαστε. Η καταπίεση της είναι έγκλημα,…γίνεται ιερή αρχή κάθε φορά που απειλείται ή καταπιέζεται. Γι’ αυτό λοιπόν αισθάνομαι ειλικρινά και πάντα τον πατριώτη κάθε καταπιεσμένης πατρίδας.»
(Γαλλική έκδοση των απάντων Μ. Μπακούνιν, τόμος I, σελ. 225 -227, μετ. Πόλυ Γκέκα, εκδ. Πλέθρον)

«Η πατρίδα αντιπροσωπεύει το αδιαφιλονίκητο και ιερό δικαίωμα κάθε ανθρώπου, ομάδας ανθρώπων, ενώσεων, κοινοτήτων, περιοχών, να ζουν, να σκέφτονται, να θέλουν και να δρουν κατά τον τρόπο τους, που γεννήθηκε ως αποτέλεσμα της μακρόχρονης ιστορικής εξέλιξης.
Υποκλίνομαι λοιπόν μπρος στην παράδοση και την ιστορία των λαών, γιατί είναι το αίμα και η σάρκα, η σκέψη και η θέληση κάθε λαού.
Γι αυτό, ειλικρινά, είμαι ο πατριώτης όλων των καταπιεσμένων πατρίδων.
(Γράμματα για τον Πατριωτισμό,1869)

«…Ο λαός επίσης είναι από τη φύση του πατριώτης. Αγαπά τη γη όπου γεννήθηκε, το κλίμα μέσα στο οποίο αναπτύχθηκε…Ο πραγματικός, ζωντανός, ισχυρός, φυσικός πατριωτισμός του λαού, δεν είναι καθόλου εθνικός πατριωτισμός, ούτε καν τοπικός, αλλά στο μεγαλύτερο μέρος του αποκλειστικά κοινοτικός. Αλλά αγαπά ακόμα τη γλώσσα που μιλά…Ταυτίζεται επίσης με τα έθιμα και τις αληθινές ή λαθεμένες αντιλήψεις της χώρας του. Αν αυτά τα έθιμα, αυτές οι ιδέες κι αυτή η γλώσσα καλύπτουν μια περιοχή, τότε αρχίζει να γίνεται πραγματικά ένας τοπικός πατριώτης. Αν καλύπτουν ένα ολόκληρο έθνος, τότε γίνεται ένας εθνικός πατριώτης. Με την έννοια αυτή, κανείς δεν είναι τόσο βαθιά ούτε τόσο ειλικρινά πατριώτης όσο ο λαός…»
(Μ. Μπακούνιν και Ιταλία, 2ο μέρος, σελ. 81-83 μετ. Πόλυ Γκέκα, εκδ. Πλέθρον)


-ΤΡΟΤΣΚΙ.. ''Η διαρκής επανάσταση δέν είναι ενα απομονωμένο άλμα του προλεταριάτου,αλλά αντίθετα,η ανοικοδόμηση ολόκληρου του Εθνους κάτω από τήν ηγεσία του προλεταριάτου.Είναι με αυτόν τόν τρόπο πού συνέλαβα και διερμήνευσα την προοπτική της διαρκούς επανάστασης, αρχίζοντας απο το 1905''

Διαρκής επανάσταση.
Κεφάλαιο 2,σελίδα 68.
Εκδοσεις ''ΑΛΛΑΓΗ'',1982.

-ΜΑΡΞ.. ΕΘΝΟΣ.. ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ
''Ακόμα κατηγορήθηκαν οι κομμουνιστές ότι θέλουν τάχα να καταργήσουν την πατρίδα, την εθνότητα. Οι εργάτες δεν έχουν πατρίδα. Δεν μπορεί να τους πάρεις αυτό που δεν έχουν. Αφού, όμως, το προλεταριάτο πρέπει κατ' αρχήν να κατακτήσει την πολιτική εξουσία, να ανυψωθεί σε εθνική τάξη[26], να συγκροτηθεί το ίδιο σαν έθνος, είναι και το ίδιο ακόμα εθνικό, αν και σε καμιά περίπτωση με την έννοια που δίνει η αστική τάξη.''

26) Στην έκδοση του 1888 "να ανυψωθεί σε ηγέτιδα τάξη του Εθνους" (σημ. γερμ. σύντ.).


-Α ΔΙΕΘΝΗΣ...Ετσι συγκλήθηκε η συγκέντρωση στις 28 Σεπτέμβρη του 1864. Ο Τζορζ Οτζερ διάβασε στους συγκεντρωμένους αντιπροσώπους των εργατών την έκκληση που είχε σταλεί ένα χρόνο νωρίτερα στους Γάλλους εργάτες. Η έκκληση έλεγε ανάμεσα σ' άλλα:

«Η αδελφοσύνη των λαών είναι εξαιρετικά αναγκαία προς το συμφέρον των εργατών. Γιατί κάθε φορά που προσπαθούμε να καλυτερέψουμε τη θέση μας με την ελάττωση των ωρών της εργασίας και με την αύξηση των ημερομισθίων, οι καπιταλιστές μας απειλούν ότι θα μισθώσουν Γάλλους, Βέλγους και Γερμανούς εργάτες που θα αναπληρώσουν την εργασία μας με χαμηλότερη τιμή. Δυστυχώς, η απειλή αυτή πραγματοποιείται συχνά.

Το λάθος, βέβαια, δεν είναι των συντρόφων της ηπείρου, αλλά οφείλεται αποκλειστικά στην έλλειψη κανονικής σύνδεσης μεταξύ των μισθωτών των διαφόρων χωρών»

-ΛΕΝΙΝ.. ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ...''Η οργάνωση της ενότητας του ΕΘΝΟΥΣ''
''Η οργάνωση της ενότητας του ΕΘΝΟΥΣ δε θα έσπαγε,μα αντίθετα θα οργανωνόταν με το καθεστώς της Κομμούνας και θα γινόταν πραγματικότητα με την εκμηδένιση εκείνης της κρατικής εξουσίας που παρουσιαζόταν σαν η ενσάρκωση αυτης της ενότητας,που ομως ήθελε να ειναι ανεξάρτητη και ανώτερη απο το ιδιο το ΕΘΝΟΣ και που,ωστόσο,δεν ειναι παρα μια--ΠΑΡΑΣΙΤΙΚΗ--αποφυση στο ΣΩΜΑ του ΕΘΝΟΥΣ..Ενω επρόκειτο να αποκοπούν τα καταπιεστικά μονο όργανα της παλιάς κυβερνητικής εξουσίας,έπρεπε οι δικαιολογημένες λειτουργίες της να αποσπαστούν απο μια εξουσία που είχε την αξίωση να στέκεται πάνω απο την κοινωνία και να αποδοθούν πάλι στους υπεύθυνους για τις πράξεις τους,υπηρέτες της κοινωνίας''
ΚΡΑΤΟΣ και ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ..
Λενιν.Κεφαλαιο 3,εδαφιο 4.''Η οργανωση της ενοτητας του ΕΘΝΟΥΣ''..


-ΜΑΡΞ ΓΙΑ ΛΑΘΡΟ.. «Σκοπός της εισαγωγής ξένων εργατών από τους εργοδότες είναι η διαιώνιση της σκλαβιάς».
Για λογαριασμό του Κεντρικού Συμβουλίου της Διεθνούς Ένωσης Εργατών
Καρλ Μαρξ, Λονδίνο, 4 Μαίου 1866
ΣΗΜΕΙΩΣΗ 306
Από το βιβλίο Πρακτικών του Γενικού Συμβουλίου της Α' Διεθνούς
Marx to Wilhelm Liebknecht. 4 May



-Ο Κάρολος Μαρξ και η ιστορική διαμόρφωση της εργατικής τάξης
Mια θέση που δικαιώνει απόλυτα την τοποθέτηση μας πάνω στο μεταναστευτικό ζήτημα

«Οι ίδιες οι φυσικές ανάγκες, όπως η τροφή, ο ιματισμός, η θέρμανση, η κατοικία κ.λπ., διαφέρουν ανάλογα με τις κλιματικές και άλλες φυσικές ιδιομορφίες μιας χώρας. Από την άλλη, η έκταση των λεγόμενων απαραίτητων αναγκών, όπως και ο τρόπος ικανοποίησης τους, είναι ιστορικό προϊόν και γι αυτό εξαρτάται κατά ένα μεγάλο μέρος από την βαθμίδα πολιτισμού μιας χώρας, και ειδικότερα από το μέσα σε ποιες συνθήκες, και επομένως με τι συνήθειες και απαιτήσεις ζωής, σχηματίστηκε η τάξη των σύγχρονων εργατών. Έτσι, αντίθετα με τα εμπορεύματα, ο καθορισμός της αξίας της εργατικής δύναμης περιέχει ένα ιστορικό και ηθικό στοιχείο».
Από τον 1ο τόμο του «κεφαλαίου» του Καρλ Μαρξ (δεύτερο μέρος «η μετατροπή του χρήματος σε κεφάλαιο»).

Το απόσπασμα αυτό από το «κεφάλαιο» του Μαρξ, δηλαδή, από το έργο-θεμέλιο του κομμουνιστικού επαναστατικού κινήματος, αποδεικνύει ότι: η θέση μας για την υπεράσπιση της ιστορικά προηγμένης ελληνικής εργατικής τάξης, ενάντια στην αντικατάσταση της από καθυστερημένες ασιατικές μάζες που προωθούν οι εγχώριοι καπιταλιστές, είναι η μόνη μαρξιστική. Το επίπεδο της ελληνικής και ευρωπαϊκής εργατικής τάξης είναι προϊόν μιας ιστορικής διαμόρφωσης αιώνων και ο αγώνας για την ανατροπή του εκμεταλλευτικού καπιταλιστικού συστήματος βασίζεται ακριβώς πάνω σε αυτό το ιστορικά κατακτημένο επίπεδο. Η άποψη ότι οι Ασιάτες ή Αφρικανοί εργάτες που θα έρθουν στη χώρα μας θα ενσωματωθούν στην ντόπια εργατική τάξη και θα αποκτήσουν παρόμοιες συνήθειες, απαιτήσεις, άρα και παρόμοιο επίπεδο συνείδησης, είναι εντελώς αντιμαρξιστική, γιατί αγνοεί αυτό που τονίζει εδώ ο Μαρξ, δηλαδή, τη διαφορετική ιστορική διαμόρφωση των συνθηκών ζωής και των αναγκών, καθώς και του τρόπου ικανοποίησης τους.

Καταστρέφοντας, λοιπόν, το ιστορικά κατακτημένο επίπεδο της ευρωπαϊκής τάξης με την αθρόα εισαγωγή καθυστερημένων τριτοκοσμικών μαζών, οι καπιταλιστές θέλουν να εξαλείψουν τον βασικό κίνδυνο για το σύστημα τους. Αυτό το συμπέρασμα βγαίνει για όποιον θέλει να έχει μια σωστή και τίμια σχέση με την επαναστατική θεωρία –και βέβαια και με τα πραγματικά συμφέροντα της εργατικής τάξης.


Τι γίνεται ρε συντρόφια; Τι ρατσιστές και φασίστες είναι όλοι αυτοί;; Απαπα, να τους αποκηρρύξετε άμεσα!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...